buffalowing

Alla inlägg under september 2012

Av Emily - 29 september 2012 20:58

Dagens planer var att vi skulle till city gross samt toys r us Johan och Elin. Men det va så dåligt väder ute så vi ändrade på planerna och var hemma istället för att göra cha siu buns hemma och gotta i oss macarones som jag köpte i Ladrée. Ha en fortsatt trevlig lördag Xoxo Em

Av Emily - 29 september 2012 20:58

Dagens planer var att vi skulle till city gross samt toys r us Johan och Elin. Men det va så dåligt väder ute så vi ändrade på planerna och var hemma istället för att göra cha siu buns hemma och gotta i oss macarones som jag köpte i Ladrée. Ha en fortsatt trevlig lördag Xoxo Em

Av Emily - 28 september 2012 22:34

Var hem och spenderade förmiddagen med min man och dotter idag och senare på kvällen bestämde jag mig och dra mig mot stan för en snabb runda med syrran. Blev en snabbis shopping med henne genom hela Kungsgatan och ner mot östermalm. Denna gång bjuder jag på mat från restaurang Miss Voon, vad jag ska säga? Rätt så dyrt! Kom ut med 2000 kr fattigare. God vad maten men dock något i överklass prisen. Tog bussen upp mot centralen och tog en sista katten för kvällen blir nog sova gott ikväll, eftersom Angel har ätit upp all min energi idag med att vägra äta och vara gnällig. Min man måste bog Hr det gott hemma med en hemma kväll med mat och öl med grabbarna. Xoxo Em

Av Emily - 28 september 2012 22:28

Var hem och spenderade förmiddagen med min man och dotter idag och senare på kvällen bestämde jag mig och dra mig mot stan för en snabb runda med syrran. Blev en snabbis shopping med henne genom hela Kungsgatan och ner mot östermalm. Denna gång bjuder jag på mat från restaurang Miss Voon, vad jag ska säga? Rätt så dyrt! Kom ut med 2000 kr fattigare. God vad maten men dock något i överklass prisen. Tog bussen upp mot centralen och tog en sista katten för kvällen blir nog sova gott ikväll, eftersom Angel har ätit upp all min energi idag med att vägra äta och vara gnällig. Min man måste bog Hr det gott hemma med en hemma kväll med mat och öl med grabbarna. Xoxo Em

Av Emily - 25 september 2012 21:13

I fredags kväll spenderade jag kvällen att testa en ny restaurang i honstull med syrran. Bistro och baren Barbro, riktigt god mat och mysigt ställe, kanske inget jag och rekommendera om man är riktigt hungrig. Innan det hann vi med en snabbis shopping runda inne på Åhléns. Kvällen avrundades med en drink ute i regn vädret med Elisa, Malin och en av Elisas tjejkompis inne på Ljungrens i Götgatan.

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards