buffalowing

Alla inlägg under april 2014

Av Emily - 16 april 2014 22:35

Angel håller på och lär sig lite nu i förväg, hon är ute i god tid det gillar jag haha


Kollar döda vinkeln 

 


OK, det är grönt jag kan backa

 


Xoxo Em  

Av Emily - 16 april 2014 22:25

Det finns olika tider i min lista, allt ifrån familj, syskon, vänner, partner och egentid. Och förra veckan innan mina föräldrar kom hem från Hong Kong så spenderade jag och syrran lite syskon tid tillsammans. Mysigt med en bit mat, tjejsnacak om allt mellan himmel och jord. 

Blev middag på vårat vanliga hak efter jobb tid ville egentligen till Nosh & Chow men de hade söndags stängt tyvärr. 


Underbar god mat i all ära

 


- på listan inget barnvänligt ställe när dem inte har barnstolar

 


Jag har längtat efter att mina föräldrar skulle komma hem och i fredags landade de i svensk mark igen efter ha varit bort nästan 6 månader. Så nu blir det nog mer familje tider hemma hos mamma & pappa.


Xoxo Em  

Av Emily - 15 april 2014 23:06


Selfie with my love, say blää

 


Say cheese

   


look angry


  xoxo em  

Av Emily - 15 april 2014 22:53

Har haft sjukt mycket att göra på jobbet, planeringen av Angel kalas och inför New York resan. Har totalt glömt bort dessa bilder tagna från mobilen.

Kidsen hade middag dejt

 


o  

 

  puss puss

 


Look into my eyes

 


Jag och Alex var i stan för ärenden och träffade senare upp Andy hans fru Nan Ji och deras son Elijah. Han är så lugn och inte lika överaktig som Angel. Efter ha fått på mig halva hennes apelsin juice över mig så var det droppen och åkte med med intorkade juice på byxorna.


Xoxo Em  

Av Emily - 2 april 2014 21:40

Min lediga onsdag har varit enbart super, igår kväll fick vi ut inbjudningarna till Angels 2 års kalas. Efter ha lämnat Angel på föris vid 8 gick jag hem och kröp ner i sängs. Angel har varit jätte grinig igår natt och jag fick ligga halvt sömnlös pga det. 

Här har ni anledningen till varför hon vart så sur igår natt i sömnen kl 02.


Min lilla toker hade rullat runt i sängen och somnat och inte kunde sträcka på sig 

 

Nåväl vaknade strax innan 14 tiden helt utvilad efter gårkvällens griniga bebis. Åt en lång rulle och hämtade hem Angel på dagis och hann med att leta kottar, kolla på fåglar, gunga och titta på bilar på den vanligt vis 5 minutes gångavstånd men denna gång tog det Angels speciella tid 45 min  Hoppas på en bra sömn ikväll blir nog ingen sovmorgon imorrn har lote små ärende att fixa. Nu blir det sitta framför tvn med lite goda ostar och serranoskinka


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards