buffalowing

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emily - 26 oktober 2012 17:04

Kristian kom tillbaks till Stockholm för besök här om dagen, och igår kom han förbi oss och hälsade på Angel. Har inte sovit bra alls de senaste två veckorna. Har haft halsfluss så min näsa har varit täppt, har haft ont i halsen och igår fick jag en rejäl host attack innan läggdags. Idag är det löning så spenderar kvällen med syrran för middag och sen träffar älsklig och några vänner för lite biljard. Ha en fortsatt trevlig fredag :D

Av Emily - 1 oktober 2012 17:21

Igår var det mid autum festival så jag och Alex planerade i sista minuten att ringa över lite vänner för middag. Blev en mysig kväll med god mat och mycket skratt av Sean atci's komedi show. I lördags var vi hemma upptagna med att göra cha siu buns. En kinesisk bulle inehållande fräst lök och grillad fläsk karré. Idag kom komplett över för att hämta våra stationerade datorn för lagning, så från och med nu och två veckor framåt är vi utan dator. Men tur jag har min mobil och wifi. Xoxo Em

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards