buffalowing

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emily - 1 oktober 2013 21:43

När Angel föddes hade vi köpt en extern hårddisk endast för hennes film klipp och bilder men den senaste tiden har jag varit seg med att föra över dem från mobilen. Något rädd att mobilen ska dö ut på mig när som helst, har kollat på nya mobil men hittar inget i min smak än. Älskar samsung galaxy S4 kamera men den är så stor och så avancerad, fanns en likadan variant men i mini men då var inte kameran lika bra. Eller ska jag vänta på de nya iphonen landar till Sverige?


Idag vart jag ledig och Alex började inte jobbet förrän kl:17 så vi valde att gå till parken med Angel så hon kunde lka av sig lite med oss. 


På vägen hem kom jag hem med dessa:


 


Tänkte virka en halsduk till mitt lilla monster, förra året gjorde jag en till Alex men som folk vet så är han riktigt slarvig med saker. Han trodde han hade tappat bort den och var riktigt rädd och säga det till mig när jag väl frågade honom vart hans halsduk tog vägen så fick han hosta upp det riktiga svaret. Han hade tur, han vara allmänt glömsk och hade glömt den inne på lagret på jobbet. 


Imorrn är det jobb för både mig och Alex dock slutar han precis när jag ska till jobbet, kanske lika bra att vi inte ses så ofta så slipper jag strypa honom levade som jag ibland vill haha.


Xoxo Em  


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards