buffalowing

Alla inlägg under november 2013

Av Emily - 3 november 2013 21:22

Har varit ledig hela helgen vilket har varit skönt, nu är det bara köra järnet imorgon och resten av veckan. Har letat efter den perfekta väskan på jättelänge nu. Den senaste väskan jag införskaffade var i Milano för ett par år sen och det skulle ha varit dock en sommar väskan men det har blivit en all around one nu. Nu fasiken ska jag börja vara på jakt efter en ny. Har länge tänkt på Coach väskorna tills varenda kotte i stan hade en, samma sak med LV speddy, Marc Jacobs Classic Q Lil Ukita väskan sist men inte minst Longchamps tote väska. Och sist nämna har jag själv en men ändå så himla fult vart man än går så har skit ungen en och en tant som handlar på city gross en. Tur att min Tous väska var en limiterad modell som endast fanns i fåtal exemplar. Den jag såg inne i sture var såld men hittade den i Milano istället. Själv har jag tittar runt på olika modeller av väskor som jag kan ha som vardagsväska men också en barnvänlig när min dotter älskar och släppa runt mina väskor hemma. 

 

Zara shopper bag persiko färgad 1199kr blir nog en slit och släng väska

 

 

Ska jag verkligen gå efter en Tous igen? Men den är rätt så snygg denna modell kanske dock en annan färg?

 

Tous Rose ca:2500kr

 

 

Älskar den enkla men ändå stilrena mullbery väskan denna modell lily medium men många har en mullberry slängades på deras arm. Prislappen för denna ca :10.000 finns även i en midre modell för ca: 7500kr

 

Alex har fastnat för Louis Vuittons Epi Noé som finns i en midre BB modell också men fan slänga ut 7000kr på en väska från Louis Vuitton? Aldrig fastnat för märket förutom Alex som samlar på deras plånböcker och korthållare. Kanske något litet till honom som farsdags present den 10 nov. T'änkte faktist på bälte men de såg så gubbiga ut.

 


 

 Den korall färgade modellen va rätt så snygg ändå eller?  Eller kör på ett 100% säkert kort där jag vet att man bara kan få tag på utomlands eller att det inte är så stort märke?


Vad sägs om en Loewe Inés bag älskar den korall färgen eller den svarta men lite touch av färg prislappen ca:7000kr

   

 

Ännu enklare variant av Loewe Heritage Satchel Ca:  8000kr

   

 

 

Hade fastat för en Celine bag tills som sagt varenda nisse i Östermalm har en snart. Har en hel del under tiden jag jobbat. Jag vägrara lägga ut pengar på en väska om varje svenne banan skla gå ut med en som om det vara en Ica plastpåse för 1.50 kr. 

 

Xoxo Em  


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards