buffalowing

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Emily - 21 december 2014 22:57

Ja, dessa veckor utan bloggen har också varit mertid åt min andra halva utan barn dvs min man. Efter jobbet här och var utan Angel och bara umgås.

Fixat fram en charktallrik framför tv:n när Angel somnat


 

 

Druckit i mig ett flertal Appel martinis

 

 

Ätiti en Rödvinsbrässerad oxkind med blomkål, svamp, friterad lök och Karl-Johansabayonne

 

 

Sena kvällar på Vapino

 



Min man & Jag

   


Åkt ända till Midsommarkransen för sushi 

 


 


 


 


Och såklart fått bukett rosor från min man

 

Av Emily - 21 december 2014 22:30

Redan förra veckan började jag nedräkningen tills julledigheten. Denna jul shopping stressen tar kål på mig jag är helt slut varje kväll efter jobbet. Sen är jag så osmart att ta in mer timmar i schemat än det jag egetligen har. Men i Januari så förvänatr jag mig en fet plånbok, 


Hela november och december månad har jag jobbat så mycket att jag har knappt kunnat uppdatera mig så här kommer första delen på vad som hände sist från min kamerarulle.


Chefs table på Resturang Råkultur

             


Kl:18.00 och full proppat 

                   

mm flytande lakrits 

   

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards