buffalowing

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Emily - 14 maj 2014 21:32

Happy birthday to you året om,varje dag. Tror att det är Angels önskan just nu, hon älskar att sjunga happy birthday låten haha


Eftersom jag åkte iväg på semster utan barn och man på Angels officiella födelsedag hade vi planerat att fira en dag tidigare istället. Vi hade bjudit hem de närmaste vännerna och familj för att fira vårat lilla frö har just har blivit en stor tjej. 


Här kommer lite bilder från kvällen.


Felicia & uber söta Olivia

 


Birthday girl

 


Mina gäster

   


Gudmor, Lisa och mama Em 

 


 


Angel fick en 150cm stor nalle av gudmor Jainie

 


 En rosa bagherra bil

 


Presentöppning pågår, hon fick så himla mycket saker att jag inte vet vart jag ska ställa allt nu

 


Kläder fick hon jätte mycket av samma sak med skor, tror att hon fick 4 par

Dock vagn fick hon två stycken av

Play2learn stövelhus

Böcker med ljud 

Pengar

Nytt set av säng kläder

Skalljacka 


och en massa annat, nu är det bara Angels leksaker verkligen överallt


Mina lilla stackars tjej vart så trött och vimsig efter ha öppnat alla presenter 


Tack ännu en gång kära vänner och familj för att ni kom och ni som fick en varsin doggy bag hem för att jag inte skulle få äta upp allt själv.


Xoxo Em  

Av Emily - 14 maj 2014 21:25

Förra årets påsk gjorde vi faktist ingen speciellt förrutom en enkel påsk lunch. Men i år har vårat lilla busfrö blivit stor att fått vara med att påskpyssla hemma. 

Before

 


After

 


Angels snygga handmålande ägg fick också vara med 

 


Glad Påsk kort gjord på förskolan

   


Och en mini kyckling

 


Xoxo Em  



Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards