buffalowing

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Emily - 14 juli 2014 23:23

Precis när rean började hann jag slinka in på Livelys egna Flagship store som ligger på Birger Jarlsgatan 9 nära och bra från mitt jobb. Köpte dessa två fina tröjorna


 

 

40% rabatt på utvalda varor men det var nästan allt förutom accesoarer och skor

 

Älskar deras kvalite på kläder


2 dagar senare på lunchen gick jag förbi dem igen och kom tillbaks med en snygg pyjamas 

   


Xoxo Em  

Av Emily - 14 juli 2014 22:43



Under rea säsingen hann vi med att hitta plagg åt Angel också som kom kunde växa i nu till sena sommar kvällarna och tills hösten.


Koftan och Byxorna från Lindex

 


Sportskor som hon kan ha på förskolan istället för att hon skulle springa i sina fina Kavat skor. Hittade dessa på Intersport för 199kr, bästa med dem är att dem är lätta

 


Hade vädecheckar från bodyshop så samlade på mig massor av bodyshop produkter till ett väldigt bra pris

 


Under Loppi eventen som var i våras köpte Alex två napphållare från märket  Elodie Details men dem verkar Angel ha slängt bort så köpte denna som hon valde själv

 

 

Middag med syrran på K 25 efter en shopping tur i stan burgare från Vingårda

 

 

Sushi från Hattori 

 


Xoxo Em  



Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards