buffalowing

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Emily - 5 oktober 2015 20:11

För ett par veckor sedan blev jag inbjuden till Isabella löwengrips LCC event i samarbete med lindex. Super mysigt event där det bjöds på dricka och tilltugg intill lindex egna showroom. Lindex själva visade även upp deras senaste höst nyheter, hittade flera jättefina plagg till både mig och Angel. Tycker lindex har blivit bättre när dwt gäller kläder den senaste åren. Förr tyckte jag ändå att det var någorlunda mamma stil, där målgruppen var 35+. Efter eventet fick man shoppa loss hos dem med en 20% rabatt på hela deras sortiment

Mingel/f]

LCC produkter

Av Emily - 5 oktober 2015 19:54

Skulle ha jobbat fram tills 20.00 idag, men fick jobbiga hostattacker under tiden så blev hemskickad istället. Åkte hem efter halva dagen och försöker trycka i mig så mycket vitaminer och mediciner. Provar på både kinesisk örtmedicin som luktar pyton och vänsterlänk host medicin. En av dem bästa medicinerna mot hosta är nog ändå cocillana, dock väldigt svårt att få ut den från läkarna, med tanke att det innehåller morfin. Så jag hoppas jag repar mig innan helgen. På fredag blir det en hel dag av mässa och på kvällen ska jag hem till en arbetskollega

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards