buffalowing

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Emily - 30 juni 2015 23:37

Om ni läst mitt förra inlägg så blev jag dissad med att bjuda ut min man på middag sp samma vecka så gjorde vi en komliterings middag tillsammans med ett annat par där ena vännen också fyllde år samma dag som alex. Vi slog oas ner på restaurang tiger vid horstull.

Champange

Glada grabbar

Älskar thailändska fiskkakor med sweetchili

Av Emily - 30 juni 2015 23:32

När Alex fyllde år hade jag planerat i god tid med att boka in ett resturang besök på farang. Väl bokat och klart stod jag i köket och gjorde min första tårta från scratch första gången i mitt liv. Efter ha hämtat upp min lilla skrutt från förskola. Och lämnat över henne hos farmor så åkte jag ut mot stan för att möta upp min kära älskade man. Men då ville han inte äta med mig längden han saknade sin dotter. Jaha där står jag mitt framför näsan på honom som ett fån. Vi åt ett snabb middag tillsammans på aqui tapas och åkte senare hem för att äta tårta tillsammans med Angel och farmor

Vad tycks ?

Mango daquari

Min andra halva inväntar mat

13 tapas rätter senare rullade vi hem

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards