buffalowing

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Emily - 12 juli 2013 21:31

Innan graviditeten så hade jag massor av bh:n, men under graviditeten så passade inga av dem mig alls förutom de första tre månaderna. Så nu efter ha haft Angel på passar vare sig de gamla eller det jag hade under graviditeten. Irriterad över att det är så himla jäkla svårt att hitta sköna underkläder, och kankse lite snygga också om jag ändå ska påpeka. Häromdagen hittade jag två stycken som passade perfekt, så de fick hänga med mig hem. Den bästa märket i underkläder är faktist sloggi och chantell, dock hittade jag inga i min storlek så ska försöka hitta flera efter sommaren då rean är slut så slipper jag gräva med de andra i butikerna. Underkläder är en bra investering, köper man lite dyrare märken så får dem fan i mej sitta skönt och snyggt också


   


Igår träffade jag upp syrran en snabbis och köpte en barnpool från BR leksaker så barnen kunde ha lite kul under sommaren hos mormor. Hann även förbi den nya Sephora butiken i biblioteksgatan och införskaffade detta.


En billig och bra plaskdamm/ barn pool som gick lös på 200kr

 



Nagellack från märket Essie,

 köper du två produkter från Essie så erbjuder den manikyr också.

 


Idag blev det fredags mys ute på Djurgården med syskonen samt Felicia och alla barnen. Köpte med oss lite mat coh dricka och satt oss vid en gräspätt och åt och njöt av solen.



 


   


Vid 17 tiden drog vi oss vidare mot Junibacken för glass som var helt otrolig överprisad.


Bockarna bruse glass för barn 58kr


Den dyraste på menyn: 126kr för banansplit

    


Kylie fick även rida kossa också haha

 


Dagens avsluts bild

 


Xoxo Em  






Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards