buffalowing

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Emily - 3 januari 2014 23:37

Finns inte med i min ordlista alls efter man fått barn, idag vart det jobb och fått en hel del fixat inför den stora leveransen på måndag. Är ledig som tur nu i helgen och skulle egentligen viljat bara stanna hemma och mysa med mitt busfrö innan hon börjar dagis igen. Men det blir nog inte den planen  alls efter Alex fick en ledig dag imorgon och vi planerar att svänga förbi Skarpnäck på Nicoles 1års kalas. Söndag ska jag förmodligen träffa syrran som jag inte gjort på en hel månad och nu äntligen tillbaks på svensk mark och ännu fetare efter 3 veckor i Hong Kong. 


Nyås puss  

 


Mina älsklingar

 


Väntar in 00.00 slaget med charktallrik, skumpa och Victoria Secret show i bakgrunden

 


Medans vi stod i balkongen och kollade på hur folk sprängde upp pengar i himlen myste vi oss med lite tomtebloss istället

 


Spenderar resten av min fredags kväll med att se om filmen The Intouchables, nu när Angel har gått och lagt sig och Alex kommer hem sent ikväll.


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards