buffalowing

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Emily - 5 januari 2014 22:53

Hade sjukt roliga planer inplanerad för helgen när både jag och Alex blev lediga tillsammans. Men det varade inte länge alls när han fick samtal sista minuten från jobbet och jag vakade upp på mogonen med världens huvudvärk, diarreér och kräkningar. Tryckte i mig 3 alvedon och en busig Angel som försökte få mamma på bra humör genom att ge mig vatten från hennes leksaks kök medans jag låg halv deckade på soffan med täcke och kudde.


Idag slutade huvudvärkenoch kräkningarna men diarrérna har kommit och gått. Mått lite halv dåligt om magen och inte haft så bra apetit dessa två dagarna. Blev en snabbis sväng förbi stan idag med svärmor för lunch och mötte senare upp syrran för en snabbis fika och hämta upp en kasse med saker som hon och mamma hade köpt från HK.


2 par tights och en lång tröja till Angel som hon kan ha när det är minus grader

 


2 älsklingar från  Fancel


 

 

Ballerinas 


Ny tröja till busfröt

   


Restrerande var mitt och en hel del annat ätbart från HK. Nästa kasse återstår att se tills nästa gång jag träffar syrran orkar inte konka på allt

       


Imorgon blir det jobb och packa ner alla julpynt för i år. Ska försöka hinna förbi tele2 butik och få mitt simkort till nya Iphone 5S att funka efter all säkerhetskopiering.


Xoxo Em  


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards