buffalowing

Alla inlägg den 17 september 2014

TBT

Av Emily - 17 september 2014 10:36

Hur komiskt är det inte när KsF dagens hölls i Skansen för ett par veckor sen fick jag tillbaka minnena gymnasieåren. Eftersom den gymnasieskolan jag fick på är ett samarbete med KsF, så varje år när Skansen dagen var fick vi volontär arbeta den dagen vilket jag tycker har varit kul. Sjukt mycket folk med sina barn åkte dit med syrrans hennes man, Angel och Kylie och denna gång fick dem rida ponnyn som vi inte hann med förra gången.

Kolla på höns var också kul

Fick en snygg bild på renen som skulle ta en vatten paus

Köandes i väntan på att få rida ponny. Förvånad att Angel höll i sig under ridturen

Mammas lilla ??. Vill nog inte medge att hon är en stor tjej nu när hon pratar så mycket och är sjukt kaxig samt blöjfri på dagarna ?

Stor kusinen kylie vart super nöjd ?

Blev ett varsin karusell tur innan vi åkte hem. Av allt i karusellen så valde Angel att att sitta med en pappa och hans son i kupolen. Awkward ?

Kylie valde bättre en häst iaf

Av Emily - 17 september 2014 10:14

Hade förväntat mig mycket bättre på Andys lekland när vi var där för första gången. Men lär big inte åka dit på ett bra tag. Märkte att de var föräldrar som bara totalt skitit i vad barnen gjorde, lekte rövare över hela lokalen när det var som mest barn. Vad gör två tjejer i 10-12 års ålder i ett bollhav som är anpassad för 0-3 år? Dem var ju inte speciellt små i storleken och satte sig ner som två valar i ett bollhav. Gör om gör rätt, håll koll på era barn

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards