buffalowing

Alla inlägg den 29 september 2014

Av Emily - 29 september 2014 21:04

Förra vecka när både jag och Alex blev lediga tillsammans och vi lämnade Angel i förskolan åkte vi ut mot söder för att utnyttja våran vän pandas present. Vi hade fått en voucher på sweet ambrosia. Fiskpedikyr för två i 40 minuter. Det var första gången för Alex så det var så kul att se hans min när han stoppade ner fötterna. Efter det kom vi inte på vad vi skulle äta för lunch så vi drog till pizza hut vid Klarabergsviadukten viadukten innan vi gick och handlade mat i Hötorgets saluhall innan det var dags att åka hemåt för att hämta ut Angel

Mina blekfis ben

Av Emily - 29 september 2014 20:55

I lördags spenderade jag dagen med att gå runt i stan och leta efter vinter kläder till Angel och stötte på denna figur utanför åhlens som firar deras 50 års jubelium samt att deras barnavdelning öppnat igen. Träffade senare upp syrran för att gå på taste of Stockholm vid Djurgården och Angel hann somna precis efter vi kommit in så jag kunde äta i lugn och ro. Fick en gratis biljett av Alex för entrén in ni när de samarbetar med ett företag som heter zapper som var en av de sponsorer för taste of Stockholm eventet

Angel fick krama den dansande grodan

Mat från sushi sho

Sushi från sushi sho

Dessert från konditori Lundberg

Mat från Salma lax

Smörgåstårta

Restaurang 19 glas

19 glad taste meny

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards