buffalowing

Alla inlägg under juli 2013

Av Emily - 5 juli 2013 13:10

I söndags åkte jag till Elin och Johan för att fira deras dotter Nicoles dop. Blev en mysig eftermiddag på deras gård med massor av mat, glatt folk och enormts mycket bebisar och barn. Resten av kvällen spenderade jag hemma hos mamma och familjen som har vänner från London på besök. Så åkete hem en snabbis på kvällen för att hälsa på men också äta smarrig mat som mammas vän hade lagat.


Mat i mängder

 

   


I förrgår hittade svärmor Alex gammla väska och jag kunde inte hålla mina tassar borta och lät Angel prova på dem haha


 


Pappa kom hem på kvällen och fick också prova

 


Angel ligger och sover eftermiddag nu kanske ska kanske krypa ner i sängs också en stund, vart så himla trött idag när jag hade ont i magen hela kvällen och fick ligga med en värmekudde. Det blev ju inte bättre med en dotter som vaknar mitt på natten och skrek i en hel timma.


xoxo Em  

Av Emily - 4 juli 2013 14:11

Sorry sorry, har varit så himla lat den senaste veckan med min uppdatering här på bloggen. Förra veckan var det fortfarande lite soligt och inte så mulet ute så jag och Alex spenderade lite ensam tid på våran balkong med massor av godsaker han hade köpt med hem från saluhallen.


Charktallrik med olika sorters ostar, oliver, salami och serrano skinka

 

Dagen efter åkte vi en snabbis förbi Hemköp för att införa årets första grillning hemma.


Kamben, black angus entrecoté, hallomi och grillade tomater

   


Hela vägen hem så tog det ett litet tag, just nu har vi en dotter som är på övningskörning på vägarna.


   


I lördags hade jag gudmor och jennifer på besök hos mig, blev lite tjejsnack, film och såklart mat.


Tacos middag

   

Angel var upptagen med Jennifers telefon

 


Fortsättning av min uppdatering kommer senare under dagen...


Xoxo Em




Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards