buffalowing

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Emily - 1 december 2013 21:49

Jäklar vad tiden har gått snabbt det känns knappt som om det är December månad. Än sålänge har jag inte fått in den speciella ``julkänslan´´ i mig än. Innan brosan åkte iväg till HK så hade Angel fått in sin första och tidiga julklapp och ett par dagar senare fick hon ännu en till av farmors vän. Senare under veckan kom Gudmor med monster stora paketet troligen från BR leksker.


Angels stora julklapp från Gudmor Jainie

 


Kom hem efter jobbet och började min årliga julpysslande, förra året var Angel endast 6 månader och försökte dra ner julgranskulorna med hjälp av sin gåstol. I år när jag byggde upp glannen står hon på tå och försöker dra ner dem  . Vi får se hur länge våran gran står uppe. Måste dock köpa mer glitter till granen känns lite naket med för lite glitter. 


Angel öppnar årets första lucka

 

 

 

   

Tänk dig jag som mamma fick inte ens smaka på choklad biten , åkte rakavägen in i hennes egen mun  

 

 


Bygga granen tycket Angel va kul som försökte ``hjälpa till´´

   


Xoxo Em  


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards