buffalowing

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Emily - 14 december 2013 16:27

Igår åkte jag en timma tidigare från jobbet och raka vägen till Angels förskola för att se barnen uppträda deras första lucia tåg. Vad ska jag säga två avdelningar på 1-2 åringar, blev lite gråt här och där och en ojämn tåg men det fick duga haha. 



Angel älskar kökavdelningen på förskolan

 

 

Mat någon?

 

 

Efter barnen hade sjungit klart bjöds det på Lucia fika med saft, bullar och kakor.

 

 

Angel fick även hem en Lucia påse med clementin, pepparkakor och russin


De hade varit ute på promenad vid skogen tidigare på morgonen och plockat kottar för att dekorera

   

 

Vad tycks om Angels konstverk? Det ska förställa en julgran om ni inte har fattat det än haha

 


God Jul kort från Förskolan Lejonet

 


Idag träffade vi upp både gudföräldrarna för lunch på Lucky Garden och hann med en snabbis fika på Muffin bakery innan Angel somnade som en stock. Angel fick även en present av gudfar som kom hem från London ett par dagar sen.


Angels Teddy kollektion hamnar denna i 

 


Ska fixa mig nu och åka ut bort stan igen för middag med kära kollegor, blir jul middag på Tabbouli. Vi hade valt AG resturang men de kunde inta fixa mer platser än 20 peroner, men det får duga när det är företaget som betalar. Kanske hamnar på något uteställe senare ikväll vi får se hur stämningen blir. 


Xoxo Em  





Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards