buffalowing

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Emily - 15 december 2013 22:18

Här har ni min helgsummering: I går vart det julmiddag med jobbet, istället för att köra på den tradionella svenska bokade vi ett bord på Tabbouli kök& bar. Vilket var ett super mysigt ställe på Regeringsgatan, där bjöds det på  Libanesik  med en avsmakningsmeny på 16 st kalla & varma smårätter med grillmix. Avrunda kvällen vis 23 tiden då vi var ca 6 personer kvar i gänget som var lediga dagen efter och drog vidare för en utekväll. 

 

Tabbouli  Resturang & Bar 

 

 

Tjejerna avnjuter en 16 tätters avsmakningsmeny

 

 

 

 

Grillmix tallrik

 

 

Fina tjejerna, (FV: Suzan, Eloise och Sanna)

 

 

Vi drog vidare till klubben som sägs där nästan ingen kommer in, Bergmans som ligger precis porten brevid Collage.Med tre ord som går att beskriva: minimalt, exklusivt och mysigt ställe. Champangen och drinkarna verkade flöda på hela natten tills jag vart så jäkla trött att nästan linserna höll på att trilla ur. Väl hemma somnar jag som en stock och vaknar idag med att känna mig som en zombi.

VIP bord inne på Bergmans

 


Tur att jag vart ledig idag och hann med att åka ut mot stan en stund med mitt lilla monster till dotter i detta tråkiga väder. Men vi hade inget att göra hemma än att dega så kände på mig att det kankse var lika bra att ta en liten promenad.

 

Busfrö vägrar att gå hem

 

Hennes sätt att inte lyssna på mig är att ligga platt antigen på mage eller rygg

   

 

Xoxo Em  

 

 

 

 

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards