buffalowing

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Emily - 8 maj 2013 22:17

Har varit ute rätt så mycket de senaste dagarna, så bestämde att vara hemma idag och bara ta det lugnt. Tog en powernap med Angel på förmiddagen sen begav vi oss ut i solen mot Huddinge för att handla.  Hämtade även ut denna:

 Gratis Pizza från Dr.Oetker

 


Samt paket som jag hade beställt åt Angel från sin Libero klubb:


  


Silikon hinkar som går att göra platt för effektivare att ta med till stranden  

Detta blev min middag ikväll visste inte vad jag skulle äta, svårt att laga mat när man bara är ensam nuförtiden när Alex har börjat jobba så himla mycket.


Dim Sum till middag

 


Sen har man ju också ett litet monster hemma som försöker sno mat hela tiden


  


  


Lär sig snabbt att använda pinnarna haha


 


Dagens kondis bitar från Coop vart så hima sugen på sötsaker


 


Nu blir det sov dags, ska upp tidigt imorgon har en uppbokad tid på St Lukas 10.15


Xoxo Em  



Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards