buffalowing

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emily - 9 maj 2013 09:37

Skulle till St Lukas idag men dubbel kollade min kalender igår natt precis innan lägg dags och misstog mig totalt att det är på måndag och inte idag. Tur det skulle annars ha fått åka ut till Horstull helt i onödan. Vaknade ändå rätt så tidigt idag när jag har en levade väckarklocka till dotter som hade skitit i blöjan. Alex är ledig idag och vi hade planerat att åka mot stan förbi LV butiken en sväng samt kolla på körsbärsblommorna i Kungsan. Men det verkar vara rätt så mulet och kyligt idag. Vi får se hur det blir när gubben vaknar, han sover som en stockfortfarande medan Angel har ätit sin morgon välling och jag ätit min frulle.


Dagens frulle med Angel

 


Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag samt kristihimmelsfärd


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards