buffalowing

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Emily - 3 augusti 2013 23:40

Igår var Alex ledig så han tog med sig Angel ut till stan med några vänner medan jag var ute på två arbets intervjuver. Ena ska återkomma redan på måndag och den andra förhoppningsvis denna vecka som kommer elelr veckan därpå. Efter ha kommit hem och hade Mitch som våran middags gäst så fick jag ett till mejl för en annan intervjuv inbokad för nästa vecka, det ska bli jätte kul.

Titta vad Angel fick pappa att köpa inne på BR leksaker!! Pappa är en lätt påverkad person när det gäller Angel.

Fick höra från Alex att hon vägra släppa den så han fick köpa den åt henne.


Ännu en leksak i leksaks lådorna

 


Idag åkte jag mot stan för inte att kolla på paraden men för en inbokad tid för manikyr inne på Sephora på biblioteksgatan. Medans syrran, mamma och Kylie var mina barnvakter slank jag inte och gjorde mig fin. Vad tycks om färgen från märket Essie


 


Märkte att det var så tragiskt att ta med dig barnvagnen in till stan när folk höll på att gå in i varandra och vägarna var helt avspärrade nästan överallt. 


Denna bild tagen precis innan paraden började

 


Efter flera omvägar satte vi oss på detta café: http://www.helinvoltaire.com


Åt denna gudomliga räkmackan

 


Club sandwich

 


Jordgubbstårta

 


Äppelpaj

 


Åkte mot fittja óch hem till Debra för grillning ute på deras trädgård senare under dagen. Jag fick äta lite i lugn och ro medan de andra 15 barnvaktade Angel och matade henne med alla majs som fanns i sallads skålen.


Bild snodd från Danne haha

 


Nu hopp i sängs för att mina hjärna har slutata fungera.


xoxo Em

  






Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards