buffalowing

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Emily - 15 augusti 2013 17:41

Från att sitta och vänta på svar från de olika jobbintervjuverna till att vara fastkörd med två olika jobb erbjudanden. Jag är så körd just nu, båda jobben krockar med varandra och just nu söker jag en som kan vara min standby under 10 dagar mellan den 2-6 sep och 9-13 sep. Nån som vet kan ställa upp? Fick svar på Inditex group igår eftermiddag med start redan 2 sep tills 20sep då de har sin VIP öppning på biblioteksgatan. Jag är sjukt förvirrad just nu, vad ska jag göra? 


Undertiden jag försöker hitta någon som kan jobba så tänker jag på något bättre istället, imorgon åker vi till mamma och ska ha kräftskiva somtidigt fira min 25års dag. Tragiskt nog ja, jag fyller 25 i år...


Igår efter jobbet ringde syrran och vart sugen på sushi så istället för att jag skaulle åka ända till Luma gick jag över gatan och åt inne på Raw sushi and grill på rörstrandsgatan.


 


 Friterad sjögräs    

Friterade ekologiska räkor     


När vi ändå var i närheten smet vi in på Kajsa Varg och köpte jag med mig några Lakrits kola med havssalt  


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards