buffalowing

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Emily - 2 juni 2014 23:55

Tiden går alldeles för snabbt, och det är dag 9 och näst sista dag av semestern. Känner den där inte vilja åka tillbaks till verklighetens känslan börjar dyka upp mer och mer nu. 


Började packa grejer som inte behövdes och insåg rätt så snabbt att det inte fanns så mycket plats kvar


  Senare på eftermiddagen åkte vi tillbaks till K town för ännu en runda av lunch och valde en riktig koreans skolmat

   

 

Eftersom vi nästan var klara med all nödvändig shopping valde vi att bara ta det lugnt näst sista dagen och jag & syrran hann med ännu en pedi och mani innan vi åkte in mot Times Square för att handla på M&M shop och annat smått och gott

 


 



 


   


 




Vid 20-tiden gick vi till Majest Theater 

 


Sjukt mycket folk

   


The phantom of the Opera var hur sjukt bra som helst, velat köpt bättre plater men dock var det helt slut

 

 

Jag & syrran

 

 

Group pic

 


Föreställnigen slutade inte förrän vid 22.30 och valde att ta take away från KFC

´

Pie  Face till dessert  


Xoxo Em  


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards