buffalowing

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Emily - 14 juni 2014 23:23

Förra vecka hämta jag ut ett paket från Posten aviserad från Loppi blogbag. Denna gång kom det ekologiska matvaror från märket Änglamark.


Ketchupen kommer gå åt i denna familj samma sak med pastan som Angel älskar. Valnötterna och kakaon ska jag ta hem till mamma under midsommar för att baka något smaskigt och såklart chokladen ska jag unna mig denna helg.


Tack  Loppi

 


Xoxo Em  

Av Emily - 14 juni 2014 00:02





Precis hittat den perfekta platsen på sängen och tänkt och läsa den första raden i en av Angels barnböcker då hon upptäcker att hennes hund inte är med, raskt hoppar hon ner från våran säng kliver över till hennes egna och rycker ut hunden. 


Yes hunden ska också vara med på nattläsningen

 

Godnatt kära läsare för ikväll, för jag är jävligt trött


  Bodyshop hade en kampanj på att man får värdecheck på 50 kr för varje 300kronors köp. Hade samlat på mig 7st så här om dagen gick jag förbi tre olika bodyshop för att köpa produkter. Kom hem med en body butter en scrub samt en body mist för ynka 70kr. Ska inhandla mer imorrn då jag hittar bätte kap nu när det är mellandags res hos dem hahaxoxo Em   


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards