buffalowing

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Emily - 29 juni 2014 19:27

Efter att våran router dog ut under midsommar så har vi varit utan nät helt enkelt. Ringde och beställde en på dirketen genom Bredbandsbolagets support under midsommarafton men fortfarande inte fått den hem än, så jag hoppas den kommer med på posten på måndag för annars kommer jag att dö ut. Så ni mina kära läsare får stå ut ett tag till med så glesa inlägg.


En behövlig middag efter en stressad vecka innan midsommar rean

  


Vi hade planer på att grilla under midsommar men vädret var inte så super, så vi fick ta ut elgrillen istället. Ni vill inte veta vad som pep halvvägs in i middagen, smart att man inte stänger köksdörren när man vet att det kommer ryka lite i huset

 


Pappa kom hem lagom till midsommar och fick med mig lite goda frukter från Hong Kong

 


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards