buffalowing

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Emily - 4 juni 2013 22:19

Igår spenderade vi förmiddagen med att vara på öppna förskolan, Angel fick måla sitt första mästerverk till mormor som fyller 60 nu på torsdag. Kom hem med massor av post och gratis paket.


Gratis produkter från Nestle  

  


Fick ett presentkort från företaget Photobox, där man kunde göra sin egen fotobok på 30 sidor


Valde ut olika bilder på Angel från den dagen hon föddes till hon fyllde 1 år

    


  


Gårdagens middag bestod av steak & cheese sub, med extra ost och extra jalapenos

   

Nu mys stund med hubby innan en tidig läggdags för imorgon har jag en tidig tvätt tid och kanske hinner förbi förskolan igen.


Xoxo Em  


Av Emily - 4 juni 2013 18:47

Åh.. Angel tar död på mig, varje måltid så tar det sin tid. Mat på golvet mat på hela henne och mat på hela bordet. Efter varje gång så ser det ut som katastrof i köket.... Finns det elpistoler för barn tro?


Nu till det mer roligare delen i mitt liv.... I söndags träffade jag upp Kaede, Lisa, hennes kille Jackie, gudmor Jainie och Mitchell för en sen lunch på Restaurang Asahi efter en mätt och belåten bjöds det på tårta för att fira Lisa som kom in på sin audition.


Jackie och Lisa lär sig ta hand om barn

 


Efter en lite promenad stanna vi förbi denna ställe: http://www.frozzy.se och blev rånade för 100kr.


Ska aldrig dela glass med gudmor hon lägger goji bär i glassen och jag lägger lakrits.

    




Xoxo Em  

Av Emily - 4 juni 2013 13:54

 Åh har försökt att få den förbannade bank id att funka men i helvete så vill den inte samarbeta. Efter 30 minuters försök genom den mobila och genom SEB så funkar den ändå inte!! Jag ger upp, är på skit humör idag. Vaknade relativt sent idag eftersom Angel snoozade fram tills 9.30 Blev en snabbis frulla och sen öppna förskolan med busfröt. I lördags så var det jätte bra väder så tog med mig Angel till sandlådan och gungerna vid lekparken. Kul hade hon som jag förstod det efter en hel timmes lek och bus och lite sand ätande så åkte vi hem för lunch.


Ibland så vill jag bara äta upp min lilla plutt

  


Angel har super kul att få gå ut och gunga i solen

  


Testar leka i sandlådan, måste ha 100% koll på henne annars försöker hon stoppa sand i munnen  



 


Angel my love    


Ni hämta lite post och skicka lite post, skriver mer uppdatering snart


Xoxo Em  



Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards