buffalowing

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emily - 16 juni 2013 22:09

I fredags förmiddag kom min faster från London på besök hos oss i stockholm. Eftersom hon sov överhos mins föräldrar så åkte jag och Angel förbi dit för besök. Blev en jätte trevlig middag med alla familjen samlad förutom Alex som jobbade den dagen. Pappa lagade en 9 rätter middag, alla blev mätta och belåta. Kommer sakna pappa som åker tillbaks till Hong Kong igen nu på tisdag och kommer inte komma hem förrän nästa år. Mest kommer jag sakna han mat som han lagar, inte ens mamma kan toppa hans cooking skills.

Pappas hemlagade mat är bäst


 Min skrutt som försöker stoppa in lek klossar i munnen 

 

Min faster köpte lite kläder till Angel i London

 


Två par nya byxor

 Stumpbyxor och en skjorta från min andra faster Pauline  


Xoxo Em  





Av Emily - 16 juni 2013 01:04

I tisdags spenderade jag och svärmor lite kvalitets tid tillsammans med att besöka IKEA. Köpte med oss lite småsaker samt en barngrind som var tänkt att den skulle färstas mellan våran hall och vardagsrum. Angel kryper nu så himla mycket och snart när hon kan gå själv så kommer det bli ännu värre med allt pillades och all äventyr hon har i huset så säkrast var att införskaffa just en barngrind. När jag väl kommer hem emd ett par kilos tung grind så märker jag att den inte passar även med den förlängare som jag köpte med. Så det blir nog en sväg till igen nästa vecka för köttbullar alternativ en sommar buffé och lämnatillbaks den förbaskade barngrinden. Men har hittat en annan som jag var intresserad över dock, vad tycks om denna?


AktaGraco Flexibel 110-150 cm

 

Xoxo Em


Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards