buffalowing

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Emily - 18 juni 2013 21:01

Igår fick jag inbjudan för att kolla på förhandsvisnigen av filmen The Internship. Filmen ska handla om Vince Vaughn och Owen Wilson som ska spela två äldre säljare som efter att ha fått sparken inser att de är dinosaurier i dagens digitala värld. Men jag hade Angel igår och va super trött så gick inte på den. Kankse borde ha gett dem till någon annan som hade tid och viljat se den.


Hade bloggat tidigare om Kiviks soppor som jag blev en av de testpiloter, här kommer mitt betyg vad jag tycke om den. Ville egentligen ha saftsoppan tillsammans med en bit ostkaka men dock var saftsoppan slut  

Kiviks blåbärssoppa:

Pris: Helt normalt pris inte för dyrt

Smak: Smakar rätt så bra både som kall och varm

Negativa: Trodde den skulle vara mer krämigare

Poäng: EEE/EEEEE

 

Nu blir det svenska gubbar med Ben & Jerry glass samt marängsmulor. Lite gos och mys med två älsklingar.


Dagens efterrätt

 


Xoxo Em  




  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards