buffalowing

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Emily - 22 juni 2013 22:57

Kom hem rätt så sent igår så orkade inte blogga, men firade midsommar hemma hos familjen med att grilla och bara slappa. Det tragiska var nog att jag kommer hem med en sjukt svullen fot, har troligen blivit biten av en mygga under kvällen och det har bara blivit värre.Låt mig fan inte se den där jäkla myggan igen kommer mosa varenda familjemedlem den har!! Idag har jag bara varit hemma med Angel och tagit det lugnt fixat lite små saker planerat in lite ärenden som ska göras under den kommade veckan. Nu ska jag spendera lite tid med min man som kom in genom dörren, snacks tvb serier och sen sova


Middag på altanen igår hos mamma

 

Min stackars fot idag som ser ut som en svullen gris fot

 




Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards