buffalowing

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Emily - 1 september 2015 23:51

Födelsedagen föll på en dag då jag jobbade men det var inte så olyckligt ändå, mitt på ljusa dagen precis innan jag skulle gå på min lunch så kommer det fram ett blomsterbud med denna fina bukett från min älskade man. Inte nog med det så hade jag något att se fram emot, att räkna ner timmarna för arbetsdagen och hej 3 veckors semester

Av Emily - 1 september 2015 23:44

Avnjuter min sista vecka av våran semester i Sverige och det är sjukt kallt må jag säga. Jämnför med Turkiet underbara 38 grader och Sveriges ruskiga höstväder som drog in precis.
Har glömt bort att blogga på ett väldigt långt tag och många bilder har glömt att uppdaterad men det kommer.
Precis i början av min semester åker vi hem till mina föräldrars för årets första grillning och det va så pass varm att vi valde att blåsa upp barnpoolen så kidsen skulle plaska.

Alla kidsen hade kul förutom Theo Sam hade det lite kämpigt att sitta i poolen med tre äldre tjejkusiner haha

Me and my hubby precis innan vi sprang runt på gräsmattan med vattenslangen och sprutade vatten på varandra

Kidsen chillade i varmvatten poolen medan vi vuxna satt och grillade

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards