buffalowing

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Emily - 17 september 2015 21:21

Knappt hinner man vara hemma efter ha kommit tillbaks från Turkiet, ena fan var man hos syrran för kräftskiva och andra dagen åkte vi hem till föräldrarna för en Peking anka middag. Alla syskonen samlad och deras diverse och inklusive kidsen blev vi 12 pers.

Så kul hade ungarna

Av Emily - 17 september 2015 14:32

Efter ha landat i Arlanda 3 timmar senare än förväntat så åkte vi alla hem helt slut. Vårat flyg skulle lyfta vid 13 tiden men på vägen mot flygplatsen i alanya så får vi ett sms där det stod att vårat flyg inte kommer lyfta pga teknisk fel så de fick flyga in ett flyg från Göteborg. Som plåster på såren så fick vi en varsin matkupong. Efter Angel somnat hemma började jag packa upp allt. Vaknade utvilad dagen efter och fortfarande tanken på att jag fortfarande har semester. Förutom att få byta bort de underbara 38 grader med en 14 graders och regniga Sverige var mindre kul. Åkte mot syrran för kräftskiva middag.

Av Emily - 17 september 2015 01:56

Som ni kan läsa i rubriken, så har jag levt med dem de senaste 4 dagarna. Både i måndags och tisdags skulle jag ha jobbat med åkte hem tidigare efter att febern kom tillbaks. Åkte hem och blev sängliggandes resten av kvällen tills gudmor kom hem med Angel och hon bytte av med Alex för att natta och duscha henne. Vaknade dagen efter mycket bättre i huvudet men fortfarande extremt hängig och halsontet vägrar ge sig. Idag är det dag två jag börjat leva på kinesiskt örtte för att påskynda denna förkylning.

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards