buffalowing

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Emily - 2 september 2015 23:30

Dag två av semestern åkte hela familjen på utflykt till Bromma för glass. Denna gelato är verkligen the real shit! Underbar god glass mycket bättre är glasshuset, 18smaker och stikki nikki. Ett verkligen måste testa ställe. Adressen dit: ålstensgatan 12 Stockholm.

Höhö brukar inte beställa 3 kulor men den var super smarrig. Blåbär, mjölkchoklad och hallon.

Angel satt och njöt med sin lilla bägare. Men varning för rejäl lång kö, vi fick själv stå i nästan 15min.

Av Emily - 2 september 2015 19:00

Min siesta vecka och lycka börjar lida mot sitt slut och lite deppig blir man ännu mer när man kom tillbaks från soliga Turkiet till kalla och blöta Sverige. Första veckan av semester började precis dagen efter min födelsedag och påbörjade redan dagen efter men en underbar lunch med syrran på Ulla winbland. Lyckligt nog fick vi även träffa en av ägarna och stjärnkocken Pelle Johansson.

Avnjuter min förrätt toast Skagen med ett glass vitt

Kalops med rödbetor och potatis

Efter avnjutit en underbar lunch gick vi vidare till rosendals trädgård för fika

Angel gick bärsärkargång bland alla äppelträden

Titta mamma äpple!!

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards