buffalowing

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Emily - 10 september 2015 23:53

Dag 4 efter ha avnjutit en frulle och lämnat Angel hos bamse och hans vänner beslöt vi oss mot stranden för en fullspäckad förmiddag ute i vattnet. Vi började med att åka parasailing över kusten vilket var helt underbart förutom att min stackars man som var rädd hela färden uppe i luften. Det jobbiga var att det var rätt så höga vågor den dagen och motor båten som skulle köra oss till parasailing båten inte kunde åka ända fram till strand kanten fick vi simma ut. Inte precis det lättaste när man försöker simma ut och så kommer den en gigantisk våg och sköljer dig tillbaks. Vet inte hur många klunkar äckligt salt vatten jag fick i mig där innan jag krigade mig upp för båten. Bilder på upplevelsen får komma upp i ett senare skede. Många fina bilder och videos togs under tiden. Efter färden hoppade vi över och körde vattenskoter. Galen upplevelse att köra i 60km i timmen långt ut i vattnet. 

 

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards