buffalowing

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Emily - 4 april 2013 22:44

Jag är helt slut i hela kroppen och hjärnan. Sov knappt något igår natt, vi hann kolla hälften av filmen Django unchained innan älskling somnade som en bebis i sängen. Men för min del så tog jag mitt pick och pack till vardagsrummet och rullade runt fram tills 5 på morgonen innan jag somande. Det blev ett par timmars sömn innan älskling vaknade och märkte att jag inte var brevid honom och han fick bära in mig som en säck potatis in till sängs igen. Blev en frukost vid 9 tiden och sedan började dagens äventyr med att gå till den öppna förskolan med Angel. Imorgon kanske vi hinner åka på utflykt till Rådsparken beroende på väderlek. Efter lunch blev det en snabbis fika och ärende i stan samt middag på Pong. Nu bums ska jag hoppa in i duschen sen sova. 


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards