buffalowing

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Emily - 16 april 2013 19:26

Angel fick sin 1års vaccin i måndags, sen dess har hon varit en riktigt grinig och extra jobbig. Hoppas att febern går över snart så hon kan sova bättre samt tills hennes eget första kalas på lördag. Inbjudningarna till kalaset är utskickade idag också. Söndags drog jag förbi Skrapan som skulle ha sin Foodmarket weekand, men jag kan säga att det inte fanns något allas där. Blev två kulor glass från 18 smaker sen middag på Wagamama. Undrar vad det hände med det fina vädret, hoppas att det inte regnar imorgon. För imorgon är Alex ledig och vi ska införskaffa lite fler presenter till vårat lilla busfrö till dotter samt handla mat och dekorationer.


Nu blir det ha hand om min skrikiga kotte och blir nog en riktigt tidig sömn ikväll, väntar nog inte tills Alex kommer hem från jobbet.

 Just nu från högtalarna, älskar beaten   



Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards