buffalowing

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Emily - 19 april 2013 22:03

Efter ett långt tag av övertygelse så tog jag tag i saxen och klippte Angels hår, dock bara luggen så hon inte behöver använda hårspänne. Nu har hon blivit en mushroom head.


Call me baby mushroom


 


Vart så himla trött igår men det hjälpte inte att sova tidigt när det blåse och regnade så himla mycket igår natt. Parabolen utanför vårat fönster lät jätte mycket och jag är en sån person som måste ha det mökt och tyst när jag sover. Efter en hel timmes rullande i sängen och väldigt dåligt humör tog jag mitt pick o pack och la mig i de andra rummet och sov som en bebis fram till 9 på morgonen. Alex fick ta hand om Angel hela natten samt morgonen så jag fick sova in.


Alex var ledig igår så vi drog mot Toys ´r us för att köpa Angels sista present samt mat till hennes kalas på lördag. Tur att vi hann med det skulle vara riktigt jobbigt och göra det själv idag när jag har och dammsugit, mopat, torkat damm och tvättat badrummets väggar. Helt slut kört dvs, hann med att gå till centrum en sväng också för att handla lite små saker som fattades också. Ska vänta till älskling kommer hem och kolla på sista delen av HK serien innan läggdags.


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards