buffalowing

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Emily - 3 februari 2014 21:29

Jag orkade verkligen stiga upp idag för en mega tidig frulle på donken innan jobbet. Men vart sjukt trött på tåget, helst skulle jag ha velat åka hem och somna om. En stor frukost meny senare med syrran så åkte jag mot jobbet för veckans leverans på runt 70 kartonger. Tur att man inte behöver lyfta dem själv, enbart stå och kontroll räkna varor var mitt jobb haha.  Vid 12 snåret möte jag upp sväris för lunch på Asahi och vidare mot Rum för barn så Angel också kunde få njuta av de roliga för idag. 


Vart en sväng förbi Stadium på vägen och köpte hem dessa vantar och får se om Angel sliter av sig dem? Hon har en tendens att inte vilja ha vantar på sig men mina vantar älskar hon. 


 


Hade planen att införskaffa en pulka till henne tills jag insåg att den lilla bebis pulkan som fanns med spänne är för liten för henne..Hur kan den vara anpassad upp till en 3 åring? Angel har inte ens hunnit fylla 2 och när hon satte sig i den satt hon som en uppstoppat djur. Neh så det blir nog en vanlig pulka men jag vill ha en röd så vi får se när vi hittar en röd pulka.


1 timmes lekandes och springandes inne på Rum för barn tills det var dags att åka hem för middag. Blev inga bilder idag mobilen hade dött ut på batteri  


Xoxo Em  





Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards