buffalowing

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Emily - 8 mars 2014 21:16

Har blivit så kär i dessa små söta ballerinorna från Little Marc Jacobs


Vad tycks? ska se om jag hittar dessa i NY för en billigare peng istället för 1200kr som de kostar nu 

 


Hittade även denna sjukt söta fåtöljen från mitt jobb som låg på ca:1199kr , Tänkte mig sätta den i nån hörna i rummet med golv lampa i framtiden.

 

 

 


Hur som heslt vaknade idag rätt så seg med en något hostig Angel hon åt sin vällig medan jag virrade runt hemma. På förmiddagen åt jag min sena frulle medan hon åt sin lunch och hann decka i vagnen innan  jag åkte in mot stan för att träffa upp syrran. Lunch inne i Mood Gallerian och en kaffe och bulle efteråt med en springade Angel inne i Rum för barn. Bacon kom och mötte upp oss senare för middag innan vi åkte hem för Angel vart rätt så trött efter en hel dags springandes.


Min sena frulle

 

 

Angel mumsar i sig ost medan jag höll på och laga hennes lunch

 



Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards