buffalowing

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Emily - 27 mars 2014 22:45

Igår var jag och syran inbjudna in till Selma Spa på Clarion Hotell. Aldrig varit där tidigare men de hade tydligen precis byggt om samt bytt ut menyn. Beauty Club hade arrangerat ett VIP treatment till de ca 60 gästerna där det ingick sushi från deras nya meny, champange, olika workshops och 20% billigare produkter för just den kvällen. För de som ville stanna längre kunde gå till spa anläggnigen men jag var så trött och valde att åka hem istället. Men ska absolut till selma spa för ett besök nån helg, var super mysigt där.

Jag var så sugen på cookis innan vi gick till eventet

 

 

NK´s cookies  

 



Goodiebags

   

 

Sushi från deras meny

 




Essie gjorde gratis lackning av naglar

   

 

Deras schema blad för kvällen

 


 



Bare Minerals smokey eyes workshop

   


Selma spa anläggning

 

 

Treatment room

 


 


Detta ingick i goodiebagen

 



*Spa Kit Face från Decléor

*Bliss Fabulous Foaming wash

*md Formulations antioxidant creme

*Bliss body wash

*3st Selma City spa present kort

*Bare Minerals Lipgloss


Xoxo Em  

Av Emily - 27 mars 2014 22:26

Förra helgen eller snarare söndagen så var jag ledig och åkte med Angel ut för att jaga efter Bubblies. Många kanske inte vet vad det är men det är rispasta med glass inuti, kallas även för moccis. De är gudomliga, ni som inte har provat då är det ett måste. Ingen butik kan knäkca deras goda smak. Det roliga var att dem kände igen mig när jag skulle handla, förra gången köpte jag från deras på matmässan i Älvsjö. Byte lite info samt vistkort med VD för företaget för kanske lite samarbete senare. 


Först ut lunch med mitt busfrö på Vapino  

 



Söndags selfie

 

 

 

Mina älsklingar

 


Fick med lite torris så det inte skulle smälta på vägen hem 

 


Åkte senare hem till brosan för middag som det gamla vanliga söndagen, denna gång blev det pulled pork med tillbehör.


Tripp, Trapp och Trull äter mellan mål

 


xoxo Em  



Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards