buffalowing

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Emily - 12 mars 2014 22:23

Brio Go Next finns i tre olika färger att välja mellan och två färger på chassit.



Hur snygg är inte denna? Vit Chassi med grått tyg

I love it  

 


Finns även i färgen Black Melange med svart chassi

 


Sist men inte minst Brown Melange med svart chassi

 


Varför inte vinna denna vagn? Eftersom vi bor i storstaden så tycker jag först och främst att det ska vara en lätt, smidigt och funktionell vagn. Den ska vara rymlig men ändå liten och kompakt. Hur många gånger att du åkt buss och behövt trycka in vagnen för att vagnen har för stora hjul eller är för bred för de treplatsiga vagn utrymmet?

Kunna åka rulltrappa med den utan att den ska vara för tung eftersom barnet kommer väga mer och mer med tiden. Bra system att kunna ta ut liggsatsen när man är på ett trångt ställe som cafeér och resturanger. Och en av de bästa, de har en stor shopping förvaring under vagnen, bra för mig som älskar shoppa.

lekmer.se/brio


Xoxo Em  

Av Emily - 12 mars 2014 21:56

Letat hysteriskt efter förvaring till Angels leksaker, just nu har hon tre stycken från IKEA men de är för små. Har kollat på olika hemsidor men inte hittat någon som har gett mig den där wow efftkten av den vill vi ha eller den är perfekt.  Har ni några bra tips? Några kriterier:

*Inga mega stora

*Inga mjuka tyg lådor


Angel sitter på sina lådor just nu och tror att det är en gunga

 


Ballongen fick och plats i lådan

 

 

 Vad sägs om denna från Zara home Kids?

 


 


Eller denna?

 


Såg denna som jag älskade, men den är dock såld


  Ni får gärna kommentera om ni kan rekommendera någon bra.


xoxo Em  





Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards