buffalowing

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Emily - 11 mars 2014 09:07

Hämtade upp mitt pass igår från polisstationen, och åkte mot jobbet medans Alex spenderade hela förmiddan på junibacken med en massor av gravida och nyblivna mammor på ett Loppi event. Det roliga är att han kom hem med en stor goodiebag och en resesulky, och gnällde lite över att de var så många mammor som ammande. Han blev nog lite nojjig och se så många bebisar äta samtidigt. Men glad är jag, inte många män som är villiga att gå på sånt. Visar upp goodiebagen senare ikväll. Nu är det frulle dags innan jag ska bege mig mot jobbet. Bokade hotellet häromdagen till våran NY resa, det blev Sheraton New York Hotel ett 4 stjärnigt hotel som ligger mitt i smeten blir nog inte bättre än så. Åker bort ifrån mina älsklingar i 10 dagar, bokade 4 dagar på hotell och resten av dagarna kommer vi bo hemma hos en vän och hans fru som bor 5 kvarter bort från hotellet. 


* Pass (done)

* Flygbiljett ( done)

* Hotell ( done)

* Ta med Alex kreditkort för shopping ( ett måste haha)  


Xoxo Em  

Presentation


Emily Man Chen,25 bor i Stockholm med med min man Alex och 19 månaders gammla dotter Angel. Varit en av de deltagande i Miss China Europe 2009 och jobbar just nu på Skandinaviens första Zara Home butik.

Här kan du läsa allt från mina tankar, resor, ev

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards